Некатегоризовано

O Lizard Skins kompaniji

Lizard Skins

Lizard Skins je proizvođač biciklističkih gripova, ručki i traka za volan, čepova, štitnika za lanac, kao i opreme za bejzbol, hokej i slično. Distribucija opreme se obavlja u više od 80 zemalja. Uspeh se zasniva samo na jednom – zadovoljiti potrebe korisnika za vrhunskim proizvodom.
Lizard Skins je na tržištu od 1993. Misija Lizard Skinsa je da dizajnira i proizvede ručke za volan, trake za volan vrhunskog kvaliteta, koji će maksimalnim učinkom dovesti korisnika do cilja.

Lizard Skins Logo Gripovi

ŠTA JE TAČNO DSP?

Formula proizvoda bazirana na polimeru – jedinstvena kombinacija odličnih prijanjajućih svojstava i udobnosti, što rezultira fenomenalnim osećajem pod šakama i prstima. Osećaj je jedinstven – ne postoji još jedan takava tip sintetičke gume.

U poslednjoj deceniji, Lizard Skinsov DSP je ostavio značajan utisak na profesionalni biciklizam. Danas Lizard Skins sponzoriše 3 Pro tour tima koji se takmiče u sva tri Grand Tour takmičenja uključijući Tour de France.

Lizard trake za volan su najpoznatije kao najbolje na svetu po udobnnosti. Odlikuje ih postojanost i neprevaziđeni komfor. Prilikom montaže ne treba da se zatežu kao ostale trake na tržištu.

Lizard Skins DSP traka za volan

Ubacivanje DSP tehnologije u ostale sportove je postalo evidentno u 2012.-oj kada je Lizard Skins uspešno ušao u bejzbol industriju sa novim i inovativnim gripom za bejzbol palicu. Iskusni eksperti Lizard Skinsa su saslušali potrebe bejbol igrača o potrebi za kvalitetnom gripu a sve u cilju boljeg učinka na terenu. Ubrzo nakon toga je DSP našao svoj put do mnogih profesionalnih igrača.

Od 2018. godine, DSP i Lizard Skins je postao oficijelni snabdevač trakama i propratnim elementima za hokejske i bejzbol klubove širom Amerike.

Poreklo kompanije

Poreklo imena – Lizard Skins: “Brat suosnivača je radio na projektu za koledž na kome je trebalo ime i logo za firmu. Došao je do imena koje bi bilo „kool“ a logo bi bio u stilu Jin i Janga. Nije baš nameravao da se firma bavi time čime se danas bavi, već je smatrao da bi bio pamtljiv logo.

Početak kompanije je onako, za priču. Brajan Frut, osnivač, kaže – Ceo posao je mogao da stane na jedan kuhinjski sto. Prva reklama je izašla u časopisu Mountain Bike Action, i to tek na dvanaestoj strani. Odmah smo dobili narudžbe, potpuno nespremni da ih odradimo. Krajnjim snagama i na zapinjanje smo odradili porudžbine – da nije bilo tako, i da smo kasnili u toj prvoj isporuci, ne verujem da bi Skins uopšte postojao.